*דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש*

לוחמי היל״מ פעלו באמצעות מערכות חבלים ומערכות הרמה מתקדמות ולאחר סיום פעולות החילוץ העבירו את הכלב לבעליו שהוא בריא ושלם ללא פגע.

רשף יוסי אסרף מפקד יל״מ בית שמש ״פעלנו לחילוץ כלב שנפל לבור במערות לוזית,בעזרת מערכות חבלים הורדנו מחלץ לתחתית הבור,המחלץ הרגיע את הכלב שהיה מבוהל,רתם אותו ובעזרת מערכת הרמה ייעודית הרמנו את המחלץ והכלב , בסיום הפעולות העברנו את הכלב לבעליו שהוא בריא ושלם.
עוד מוסיף אסרף ״השטח שפעלנו בו היווה הרבה מכשולים ויש הו המון בורות ומערות , אני מבקש מציבור המטיילים להיות עירניים לסכנות בשטח כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד, בכל מקרה ובכל בעיה לוחמי האש ויחידות החילוץ ערוכים ומוכנים חייגו 102 ולוחמי האש יגיעו אליכם״

*ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש*