במסגרת "פברואר יוצא מן הכלל" הקימה רשת מרכזים קהילתיים בית שמש, בשיתוף עם רשת קניוני ביג, מתחם של הרפתקה יוצאת מן הכלל, המתחם מעניק הדמייה של הקשיים והתחושות של בעלי מוגבלויות. ארוע הפתיחה יתקיים הערב בשעה 18:00.
פורסם בתאריך: 16/02/2020 11:00
אתי מולא
בארוע ישתתפו ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגן ומ"מ ראש העיר מר משה שטרית והנהלת מרכזי BIG בית שמש.