ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "רוח ההתנדבות והערבות ההדדית בבית שמש, היא הדבק שמאחד את החברה שלנו. דור העתיד שלנו הם החוסן והכוח של מדינת ישראל. אלפי מתנדבים בעשרות ארגוני חסד, בסיוע לקשישים, בהתנדבות עם ילדים ועוד. אני מברכת את הנער יונתן שכטרמן, תלמיד ישיבת אהבת ישראל, על הזכייה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל, בין השאר על הקמת עמותת סבבתא, שמטרתה להפגיש בין בני נוער לבין קשישים.
בכל מקום שצריך לעשות משהו טוב, איכשהו מוצאים את יונתן באזור. בנהנים בנוער, בבני עקיבא, בסבבתא, בכל פרוייקט יזמות הוא מהווה דוגמא אישית. בכל מקום בו יונתן נמצא, יודעים שאפשר לסמוך עליו ולדעת שהוא יעשה הכל על הצד הטוב ביותר. אני גאה מאוד לדעת שזה הנוער שלנו וזה המודל שלנו. עבורי יונתן סמל תרבות".
שמשנט






