היום התקיים כנס מיוחד באודיטוריום "ברנקו וייס". בכנס הדריכו קב"טים מהעירייה את רכזי/ות הביטחון בביתי הספר השונים, לקראת תרגיל ארצי (של הג"א) שיתקיים בעוד כשלושה שבועות.
את הכנס הנחה והדריך ר' יהודה בן הרוש- רכז הקב"טים שהעביר את הנקודות החשובות בהיבט הבטחוני והבטיחותי בביה"ס.
בכנס דברו גם: קצינות פיקוד העורף שהציגו את מהלך התרגיל ומטרותיו, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מר יואב חג'בי מנהל ביה"ס ברנקו וייס וקצין השיטור הקהילתי במשטרת בית שמש- דניאל סרגה.






