שני פצועים באורח קל, בתאונת דרכים עם מעורבות משאית ואוטובוס, ברחוב הארזים. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה, מסניף בית שמש, העניקו להם סיוע ראשוני בשטח ולאחר מכן הם פונו להמשך טיפול בבית החולים.

תמונה ומידע דובר איחוד הצלה.