היום יום ג' (11.2.2020) טז בשבט, יתקיים אירוע באמפי של תנועת הנוער בני עקיבא בשיתוף מחלקת הנוער של העירייה.
בהתאם לכך- ציר הכביש בשדרות בן גוריון (מכיכר כיבוי אש עד כיכר הגפן) יהיה חסום לשני הכיוונים בין השעה 16:00 עד 21:00.
עימכם הסליחה.
תמונה אילוסטרציה.






