ראש העיר ד"ר עליזה בלוך על הסיור: "כחלק מהמאמצים הכבירים של עיריית בית שמש לפתרון מצוקת התחבורה הציבורית בעיר, הגעתי הבוקר (3/2) לסיור במוקדי העומס של התח"צ. ראיתי את התושבים שעומדים זמן ארוך בתחנות, בסבלנות רבה אך בציפייה צודקת לשיפור המצב הקיים והבלתי נסבל כבר בעתיד הקרוב.
בחלק גדול מהשכונות שלנו חסרים הרבה מאוד קווי שירות, גם בעיר הוותיקה וגם ברמת בית שמש. העקשנות שלנו מול משרד התחבורה, אגד וסופרבוס תשפר את איכות התחבורה הציבורית בעיר, נוסיף עוד ועוד קווים חסרים ונשפץ את התחנות והמדרכות.
במאמצים משותפים נשנה, נשפר ונייעל. כי לתושבי בית שמש מגיע יותר!"






