במסגרת היום התלמידות עברו הדרכה מקיפה על בטיחות והגנה מאש ועל תפקידו החשוב של גלאי העשן והצורך שבו, בסוף ההדרכה יצאו התלמידות יחד עם הוריהם ועם לוחמי האש להתקין את הגלאים בבתים.
את הגלאים נתנו כתרומה ארגון ״עזרת אחים״
טפסר משנה ראובן(דובצ׳ק)יצחק מפקד תחנת בית שמש:״ אני מברך על היוזמה הזאת שנוצרה בין לוחמי האש לכלל הגופים ,מרגש לראות את הילדים מבינים את המשמעות והחשיבות של התקנת גלאי העשן בבית ,גלאי עשן הוכח כמציל חיים ונותן זמן סביר למילוט מהבית בשעת חירום,עלותו נמוכה והתקנות פשוטה, כולי תקווה שיוזמות כאלו יחזרו על עצמם בעתיד,המטרה של כולנו בסופו של דבר היא להציל נפש ורכוש ״

אברהם קאפ יו״ר ארגון עזרת אחים:״ עמותת עזרת אחים תמיד נכונה לעזור ולתרום שמדובר בהצלת חיי אדם,שמחתי לקחת חלק בסיור שנערך בשישי האחרון,מרגש לראות את התגובות של האזרחים הותיקים,תודה רבה לכבאות והצלה תחנת בית שמש,להורים ,לילדים ,לפרויקט גרעין יחד ולכל מי שלקח חלק״
*ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש*






