באירוע השקת הקמפיין נכחו תומכי המפלגה מכל המגזרים בעיר: דתיים, חילונים, בני העדה האתיופית, חרדים ואנגלו-סקסים. ראשי המטה- אשלי ואליסה קולמן ומאיר מלכה- סקרו את הפעילות הצפויה בעיר בחודש הקרוב, הכוללת דף פייסבוק, סיורים במרכזים ציבוריים עם ח"כים מהמפלגה, חוגי בית וכנסים.
ח"כ ינקלביץ': "אני גאה לייצג בכנסת את תושבי בית שמש- ציבור שמשקף את עם ישראל על כל גווניו ואוכלוסיותיו. בבחירות האחרונות הגדלנו את מספר המצביעים לכחול לבן בעיר ואנחנו מתכוונים להמשיך במגמה זו גם בבחירות הקרובות".