ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מודה על המפגש המשמעותי עם קבוצת אנשים שפועלים מתוך מקום של מנהיגות ואחריות ציבורית. עבורי שיתוף הציבור הוא חלק מעבודתי כראש עיר, להוביל את הציבור שלנו לשותפות, היכולת לומר שאנחנו חלק ממשהו גדול למען האחר, למען החברה.
אני מזמינה אתכם לקחת חלק ולהיות סוכני שינוי בקהילה. יחד נוכל להיות שותפים ולהשפיע למען הקהילה ולהוביל שינוי בשיח.
בנוסף השתתפתי אמש בערב הוקרה למתנדבי למען אחיי. מדובר בעמותה ותיקה בבית שמש שפועלת רבות לטובת תושבי העיר בה מאות מתנדבים לוקחים חלק יומיומי וקבוע בעשיית חסד בעיר. שיהיה שבוע טוב".







