ההפנינג יתקיים מחר, יום שני 3/2, במתנס מאירהוף בין השעות 18:00- 16:30
בתוכנית: ג'ימבורי לפעוטות, תחרות ריקודים מסיבת ג'אסט דאנס על מסך ענק לגילאי- 4-12, סדנת היפ הופ לנוער בכיתות ז'- יב' עם סימור דניאל- זוכת התוכנית: "רק רוצים לרקוד" ושחקנית ב'דאנסטורי'.
רוקדים עם אלכס קים- רקדן בלהקת ססטיק ובן אל.
בסימן פתיחת בית ספר למחול.
בואו לרקוד ולהינות. הכניסה חופשית.
לפרטים נוספים, בטל' המצורף בתמונה.







