ההפנינג יתקיים מחר, יום שני 3/2, במתנס מאירהוף בין השעות 18:00- 16:30

בתוכנית: ג'ימבורי לפעוטות, תחרות ריקודים מסיבת ג'אסט דאנס על מסך ענק לגילאי- 4-12, סדנת היפ הופ לנוער בכיתות ז'- יב' עם סימור דניאל- זוכת התוכנית: "רק רוצים לרקוד" ושחקנית ב'דאנסטורי'.

רוקדים עם אלכס קים- רקדן בלהקת ססטיק ובן אל. 

בסימן פתיחת בית ספר למחול.

בואו לרקוד ולהינות. הכניסה חופשית.  

לפרטים נוספים, בטל' המצורף בתמונה.