ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "הסתובבתי בין התלמידות והתלמידים המדהימים, הסתכלתי להם בעיניים והתרגשתי יחד איתם. הצעירים הללו שנמצאים בתחילת דרכם, הם אלה שיובילו את המערכה הבאה. אני מלאת הערכה כלפי אותם תלמידים שבוחרים לקחת חלק במסלול השוחרים ולתרום לשירות משמעותי בצה"ל.
מסלול שוחרי חיל האוויר להנדסאים פועל בברנקו וייס זה השנה החמישית. כעת, בית שמש קופצת מדרגה, ושיתוף פעולה שהובלנו בין העירייה, הנהלת בית הספר וחיל האוויר, מביא להקמת מכללה להנדסאים בבית שמש.
הקמת המכללה היא בשורה מדהימה לעיר, זהו עוד שלב חשוב ומשמעותי במענה לצעירי בית שמש שקובעים את עתידם בעיר".






