הטקס נכחו: ראש העיר ד"ר עליזה בלוך,  מחזיק תיק הבריאות בעירייה ישראל סילברסטין,  סמנכ"ל איחוד הצלה לייזר היימן,  יו"ר הארגון משה טיטלבוים, ג'ינה קירש מארגון 'קרן יוסף', מדריך הקורס מאיר דויטש, הנהלת הסניף ובעלי תפקידים בארגון והסניף מתנדבים ובני משפחה.  הצטרפו עוד כ 27 מתנדבים/ות חדשים (ביניהם חמש זוגות) למשפחת איחוד הצלה סניף בית שמש.  במשך חודשים ארוכים הם השקיעו ולמדו שעות רבות בקורס חובשים על מנת שיוכלו להצטרף למעגל המתנדבים והמתנדבות להצלת חיים בבית שמש והסביבה. לפני מספר שבועות הם עברו בהצלחה את המבחן המסכם לקורס המייגע והארוך וכאמור ביום שישי הם הצטרפו באופן רשמי למשפחת איחוד הצלה סניף בית שמש.  כל מתנדב קיבל ציוד בסיסי כשלאחר מספר חודשים של השתלמות ולמידה בו הם יצאו לקריאות חרום לצד מתנדבים ותיקים כשבסיום שלב ההשתלמות הם יצוידו בתיק ציוד מלא ויצאו להציל חיים כמתנדבים מן המניין. 
לאחר שעברנו טרגדיה נוראית שבוע שעבר בו נהרג מתנדב באיחוד הצלה סניף בית שמש אברהם גלבמן ז"ל בתאונת דרכים יצאנו מהטקס בתחושת שליחות והמשך דרכו לאחר שהוא היה מאוד פעיל הציל רבות וסייע להמון חולים ופצועים במהלך שנותיו הרבות כמתנדב באיחוד הצלה וארגונים נוספים. במהלך הטקס אף יוחד לו פינת זיכרון מיוחדת בבית המתנדב כשבהמשך תוקדש לו פינה קבועה ומכובדת בארוע אף הושק דפיברילטור חדש שנתרם לעילוי נשמתו בהשתתפות 'קרן יוסף' וישמש את המתנדב יואל בן דוד בפעילותו להצלת חיים. 
כל הנואמים בטקס שיבחו את המתנדבים החדשים על השקעתם הרבה בחודשים האחרונים ואיחלו להם הצלחה רבה בהמשך הדרך.

דוד לף דובר איחוד הצלה.