מוקדם יותר דיווחנו על חיפושים אחר הילד: 

שלושה צוותי חילוץ והצלה, מהיחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת בית שמש פועלים במקום על גבי סירות ואמצעי חילוץ ממים, בניסיון לאתר את הילד.

בנוסף, צוללני היחידה המרכזית "להבה" של כבאות והצלה לישראל, הוקפצו למקום בכדי לסייע באיתור הילד מתחת לפני המים.
אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם 

קרדיט תמונה- דובר כב"ה מחוז י-ם 

צוותי הרפואה של איחוד הצלה בבית שמש בפיקודו של ראש הסניף ⁨דוד לף דובר איחוד הצלה⁩ משתתפים בחיפושים אחר דיווח על חשד לילד שנעדר במאגר מי גשמים בבית שמש.

בדיווח שהתקבל בדקות הללו: הילד נמצא בריא ושלם! תודה לאל. שבת מבורכת. 

דוברות כבאות והצלה לישראל-מחוז י-ם: 

במקביל לסריקות של לוחמי האש בתוך המים, בוצעו בדיקות ע"י המשטרה עם משפחת הילד, ולאחר הצלבת מידע, נמצא הילד בביתו כשהוא בריא ושלם.

עוד נמסר מהכוחות בשטח, כי האירוע החל לאחר ששכנה דיווחה כי היא ראתה ילד כבן 6 נכנס למים ולא יוצא, ובמקביל אותרו פריטי לבוש של הילד בסמוך למים.

אולם, כפי שדווח, הילד יצא מהמקום וחזר לביתו כשהוא בריא ושלם.

שבת שלום, שקטה ובטוחה!
*אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם