אתמול (22/1), נערך במרכז פרס לשלום וחדשנות, אירוע מרגש ומיוחד לכבודה של ניבה חסון, מנכ"לית ברנקו וייס היוצאת שמסיימת את תפקידה בברנקו וייס לאחר 20 שנות עשייה חינוכית ברוכה ופורצת דרך.
הערב שהיה בסימן הכרת תודה לניבה נערך במעמד מנכ''ל משרד החינוך מר שמואל אבואב ובהשתתפות; סיגל מורן מנכ"לית ברנקו וייס הנכנסת, ד"ר עליזה בלוך ראש עיריית בית שמש, אייל רם סמנכ"ל משרד החינוך, גב' חיה שיטאי, מנהלת מחוז ת''א ומר מאיר שמעוני מנהל מחוז י-ם במשרד החינוך, חברי הוועד המנהל והאסיפה הכללית של ברנקו וייס, הנהלת ברנקו וייס, מנהלי בתי הספר, מנהלי היחידות, עובדים, חברים, שותפים לדרך ומשפחת חסון.
באירוע נשזר סיפור עשייתה החינוכית הענפה של ניבה לאורך שני עשורים, שסופרו ע''י מנהלים ועובדים בהווה ולשעבר של ברנקו וייס ששיתפו אותנו מנקודת מבטם. בעשייתה החינוכית של ניבה.
הערב כלל תכנית אומנותית פרי יצירותיהם של תלמידי ברנקו וייס ובהם להקת התלמידים המשותפת לבתי הספר ברנקו וייס בית שמש וברנקו וייס עין נקובא –עין ראפה.
בית הספר ברנקו וייס בבית שמש הינו בית הספר הראשון שהוקם ברשת ברנקו וייס.






