"הן העירייה והן ועד העובדים מחויבים לניקיונה של העיר ומחויבים לעובדי העירייה.

הנהלת העירייה והועד ייפגשו בתקופה הקרובה וידונו בנושאים אשר על הפרק".

מנכ"לית העירייה, מירה מינס:
 "אנחנו מברכים על כך שהצלחנו להגיע להבנות משותפות בנושא התברואה בעיר הותיקה ומקווים שבשבועות הקרובים נפתור יחד את יתר הנושאים שנמצאים על סדר היום". 

י"ור וועד העובדים מר ישראל פרץ:
"וועד העובדים מברך על נכונות העירייה לצמצום עבודת הקבלן בעיר תוך שמירה ללא פשרות על איכות ניקיון העיר. עובדי העירייה ימשיכו לבצע את עבודתם לרווחת תושבי העיר על הצד הטוב ביותר. בימים הקרובים ימשיכו הנהלת העיר וועד העובדים בהידברות על מנת להגיע להסכמות בכלל הנושאים".