ישראל פרץ יו"ר וועד עובדי העירייה:
"תושבים ועובדים יקרים!
נציגות העובדים בעיריית בית שמש מנסה כבר במשך חודשים רבים להגיע להסכם בין הנהלת העירייה לבין ארגון העובדים וההסתדרות באופן שיהיה יעיל וטוב לתושבים ולעובדים ויאפשר מתן שרות טוב יותר.
לצערנו הרב הנהלת העירייה שמה לה למטרה לסלק את עובדי העירייה ולהעסיק במקומם עובדי קבלן, אשר מניסיון ערים אחרות נותנים שירות פחות טוב ויעיל ועלותם גבוהה.
וועד העובדים הכריז על סכסוך עבודה, בעקבות כך נאלץ לנקוט בצעדים ארגוניים על מנת להגן על זכויות העובדים ועל רמת שירות טובה לתושבי העיר.
וועד העובדים במאבק זה מתנהל באחריות, במתינות ועל פי החוק ונוהג בהתאם לכללים המותרים. אנו מתנצלים על אי הנעימות הנגרמת לתושבים, אך לטווח הארוך אנו דואגים לשירות טוב יותר או מנסים למנוע פגיעה בתושבים כתוצאה מטעויות וחוסר ניסיון של הנהלת העירייה.
אנו נאבקים על שמירת פרנסתם ובטחונם התעסוקתי של עובדי העירייה המנוסים והוותיקים ועל שיפור השירות לאזרחים, בין היתר באיוש תקנים, הגברת מתן שירות ומניעת העסקת עובדי קבלן. הנהלת העירייה מבקשת להסלים את הסכסוך, מזמינה משטרה ומגיש תלונות נגד נציגות העובדים ושכרה חברת אבטחה על מנת להבטיח את העסקת קבלנים בעיר.
הפרטה הינה תופעה הפסולה פוגעת בתושבים ובעובדים. העירייה נאבקת בעובדיה ואיכות החיים של התושבים ולכך לא נסכים. אנו קוראים להנהלה לשבת עם נציגי העובדים למשא ומתן כנה ואמיתי במקום להתעסק בשיגור מסרים שגויים, שקרים, מגמתיים ומסירת הודעות כוזבות על צעדים חד-צדדיים ושביתות פראיות.
אנו קוראים להנהלת העיר לנהוג באחריות ולסיים את הסכסוך כפי שהיה נהוג עד כה ביחסי עבודה בעירייה.
בברכה,
וועד העובדים".
בתמונה וועד עובדי העירייה.






