היום ג' 21/1 בין השעות 9:45-11:50, בביה"ס אמית שחר- הפנינג- "אהבת חינם" מטעם ביה"ס וארגון "זכרון מנחם".
בהפנינג תתקיים התרמת שיער לחולות במחלת הסרטן.
אם יש לך שיער באורך 30 ס"מ- בואי לתרום ולהיות שותפה לפרוייקט המרגש והמבורך של חלוקת פאות לנשים החולות במחלה.
בהפנינג יהיו בנוסף: דוכני מזון בתשלום סימלי, הכנת שיפודי ממתקים לילדים חולים, שירים, הרקדה ועמדה לתרומת ממתקים לילדים.
פרטים בטל' המופיע בתמונה המצורפת.






