מכיוון בית שמש לביתר, הכביש עדיין סגור וצפוי להיפתח בהמשך היום עם סיום העבודות של נתיבי ישראל.
בעירייה מבקשים מהתושבים להמשיך לנקוט באמצעי זהירות ולפנות למוקד העירוני 106 בכדי להתריע על מפגעים.
שיהיה בוקר בטוח וטוב.
בברכה,
דפנה כהן נוריאל
דוברת עיריית בית שמש






