הערב התקיים ביום חמישי, הוא נערך כהוקרה על פעילותם של המתנדבים להצלת חיים, בהתנדבות מלאה, וללא כל תמורה 24/7. 


במהלך הערב נהנו המתנדבים יחד עם בנות הזוג מארוחת ערב מפנקת, חולקו שלוש תעודות הצטיינות למתנדבים שלומי פולישוק,  משה פרי ומאיר פרל אשר משמשים כבעלי תפקידים בסניף ומסייעים רבות להנהלת הסניף בתפקודו היומיומי.
בנוסף נהנו המתנדבים מהופעת אמן החושים והמנטליסט אסף סלומון אשר ריתק את המשתתפים למשך שעה ארוכה בהופעה מיוחדת.
אבי מרכוס - פראמדיק ראשי באיחוד הצלה ומשה טייטלבוים יו"ר הארגון ברכו את המתנדבים ובני משפחותיהם על פעילות להצלת חיים בבית שמש והסביבה. 
במהלך הערב נערכה הגרלה למתנדבים שלוקחים על עצמם כוננות בשבת, ההגרלה נערכה על כרטיס טיסה זוגי לאירופה (תרומת בעל עסק מקומי החפץ בעילום שם) שבו זכה המתנדב אופיר יצחק. כמו כן נערכו הגרלות על עוד מספר מתנות שנתרמו מבעלי עסקים בעיר בהם: הכל לבית בינה, קפה רימון,  טליה אביזרי רכב,  קפה גרג, מסעדת פיצ'ונקה.   
מתנדבת חדשה מרמת בית שמש א' פרלי שור, אשתו של המתנדב הותיק דניאל שור, הצטרפה לסניף לאחר שסיימה לאחרונה קורס חובשים באיחוד הצלה. 
תיק ציוד הוענק למתנדב ניסים לוי שבשעה טובה סיים את שלב ההשתלמות לאחר שעבר את המבדק בהצלחה רבה. 
שני מכשירי דפיברילטור (למתן שוק חשמלי) חדשים הוענקו למתנדב אריאל פישמן ממושב נוה מיכאל ולמתנדבת דניאלה סמג'א מרמת בית שמש א' אשר ישמש אותם בפעילותם להצלת חיים. 
בסיום הערב יצא כל מתנדב עם מתנה מיוחדת כהוקרה על פעילותם ועם המון כוחות מחודשים להמשך העשייה למען הצלת חיים.

דובר איחוד הצלה.