בטקס מיוחד שנערך אתמול בעיריית בית שמש חולקו תעודות הוקרה למתנדבים מארגוני החירום הפועלים בעיר. בהם: המשטרה, כיבוי אש והצלה, ביטחון עיריית בית שמש,  מד"א,  זק"א ואיחוד הצלה. 
 חיים מתנדב באיחוד הצלה מזה כ- 13 שנה ולזכותו מקרים רבים של הצלת חיים בבית שמש ומחוצה לה, בשלוש השנים האחרונות הוא משמש כרכז המבצעים של הסניף. 
יחד איתו קיבל תעודה אהרון סבג, אשר בשנה האחרונה משמש כסגנו של חיים ויחד הם מפעילים את אגף המבצעים, כשלזכותם עשרות רבות של מקרים שטופלו במקצועיות ומסירות עם הצלת חיים. 
בהם: ניהול חפ"ק ואיתור  נעדרים, אבטחות ארועים ועוד. 
הנהלת הסניף והמתנדבים מברכים את חיים ואהרון ומאחלים להם הצלחה רבה בכל מעשה ידיהם ושיזכו להציל חיים. 
כמו כן מודים לראש העיר ועיריית בית שמש על הוקרתם של כוחות הביטחון הפועלים בעיר ובהם מתנדבי איחוד הצלה הפועלים 24/7 בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה להצלת חיים.

דובר איחוד הצלה.

יישר כוח לחיים ואהרון ולכל המתנדבים, העושים עבודת קודש, בהצלת חיים.