יוסף, מתנדב מזה 3 שנים. פעיל ביח' החילוץ
מוביל שת"פ "שינוע חברתי" הנמצא בהקמה.  

בטקס נאמר על יוסף: 

"מוביל ובולט לחיוב בזכות ראש גדול, זמינות, אווירה חיובית, מקצועיות ונכונות לסייע בכל תחום שהתבקש".

יישר כוח ליוסף!

תמונה- קיר הפייסבוק של "חברים סיוע בדרכים"