יוסף, מתנדב מזה 3 שנים. פעיל ביח' החילוץ
מוביל שת"פ "שינוע חברתי" הנמצא בהקמה.
בטקס נאמר על יוסף:
"מוביל ובולט לחיוב בזכות ראש גדול, זמינות, אווירה חיובית, מקצועיות ונכונות לסייע בכל תחום שהתבקש".
יישר כוח ליוסף!
תמונה- קיר הפייסבוק של "חברים סיוע בדרכים"






