אדם ביטון, מנכ"ל הרשת: "אנו שמחים להחזיר חיבוק חם לחיילים ששומרים עלינו 24/7, בכל ימות השנה, מגיעים המון חיילים בכל הסניפים וזה מחמם לנו את הלב!
חודש טוב, חג שמח ושבוע מבורך לכולם"
שמשנט

פורסם בתאריך: 29/12/2019 12:50
אדם ביטון, מנכ"ל הרשת: "אנו שמחים להחזיר חיבוק חם לחיילים ששומרים עלינו 24/7, בכל ימות השנה, מגיעים המון חיילים בכל הסניפים וזה מחמם לנו את הלב!
חודש טוב, חג שמח ושבוע מבורך לכולם"