אנו מודים לעובדי העירייה המסורים על פועלם לניקוז הכביש עד לפתיחתו - ובראשם עובדי מינהל התיפעול, עובדי מוקד עירוני 106, אגף חירום וביטחון, אגף הנדסה ומנכלית העירייה ולכל הגורמים המקצועיים על העבודה המשותפת לרבות המשטרה ונתיבי ישראל. 

בברכה,
דפנה כהן נוריאל
דוברת עיריית בית שמש

תמונה- הכביש אמש. לפני הניקוז