בשעות הלילה, נתקעו וחולצו ללא פגע מס' רכבים במקום. אין להגיע לרמה דרך כביש זה. סעו בדרכים חלופיות. 

מידע ותמונה באדיבות מנהל מוקד תחנת משטרת רמב"ש. 

*הודעה לתושבים מעיריית בית שמש: חסימות בעקבות הצפות בכניסה לרמת בית שמש - שד' נחל נובע (צאלים)*

בהתאם להנחיית משטרת ישראל, לא תתאפשר כניסת כלי רכב מכיוון כביש 38 לשד׳ נחל נובע (המשך רחוב נחל צאלים)  . 

בנתיב הנסיעה מהרמה לכיוון כביש 38 תתאפשר היציאה (פניה ימינה) לכיוון צפון בלבד. 

עיריית בית שמש מבקשת מהציבור להישמע להוראות המשטרה.

צוותי עובדי עיריית בית שמש- מוקד עירוני 106, מינהל התפעול , אגף הביטחון, אגף הנדסה ומנכלית העירייה מטפלים לאורך כל הלילה ועד עכשיו מול המשטרה, נתיבי ישראל והגורמים המקצועיים.

בברכה,
דפנה כהן נוריאל
דוברת עיריית בית שמש