ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך אמרה לתעשיינים: ״אני גאה להדליק את הנר השלישי של חג החנוכה יחד איתכם, תעשייני העיר. מבחינתנו אירוע כזה הוא אור של תקווה לעתיד העיר. חיזוק התעשייה והתעשיינים בעיר הוא חיזוק מקומות העבודה ושמירה על איתנות כלכלית של העיר. חיזוק התעשייה היא היכולת שלנו ליצור עתיד עבור הצעירים והיזמים.
אנחנו נמשיך להיות הבית של התעשיינים ולפעול לחיזוק התעסוקה בעיר. ההצלחה שלכם היא ההצלחה של העיר בית שמש כולה״.
חבר מועצת העיר הממונה על תעסוקה. מסחר ותעשייה, ישראל מנדלסון: ״חג החנוכה מסמל שהדרך להתמודדות עם קשיים זה על ידי תוספת אור. בחג החנוכה הזה אנחנו פותחים עוד מפעל גדול באזור התעשיה שמסמל את תוספת האור הכלכלי של העיר שלנו , בעזרת ה' הדרך להאיר את הכלכלה בעיר בית שמש היא ע"י תוספת עוד מפעל ועוד מפעל ועוד תעסוקה ועוד מסחר בעיר בית שמש״
תמונה ומידע- דוברת העירייה





