שרה אליהו מנהלת בית הקשיש מספרת:
"טליה אדרי, בתה של הילה, ונכדתה של נורית פרידה זכריה- חגגה בת מצווה ורצתה לשמח את הקשישים מבית הקשיש ברח' המשלט, ולהביא כיבוד וספינג' לחג ולחגיגה.
הקשישים במרכז יום למען הקשיש בית שמש הפתיעו בחזרה והכינו מסיבת בת מצווש מושקעת שכללה טקס חינה, שירים וריקודים.
המון מזל טוב לטליה המקסימה והילדה האהובה. בית הקשיש מודה מעומק הלב למשפחה ויישר כח על הרעיון והשמחה".
אנו מצטרפים לברכות ולאיחולים! מזל טוב לטליה ויישר כוח לכל המעורבים בשמחה המרגשת.
תמונה באדיבות בית הקשיש





