כחלק מתוכנית מיל"ה יצאו הנערים לשמח ולהאיר לחולים.

היום בשעות הבוקר, הגיעו הילדים לבית החולים שערי צדק וחילקו לחולים סופגניות ובלונים ושוחחו עימם. אחד הנערים מספר בהתרגשות: "זה האיר לי וריגש אותי, להעניק ולשמח את האחר".   

יישר כוח לר' חיים כהן מארגון- אהבת חיים ושלום, 
מחלקת נוער, ולבחורים היקרים.