למעלה מ200 תלמידים החלו בצעידה מביה"ס ברנקו וייס לבין זאב, כיכר רבין ועד לקניון נעימי שבו התקיים ברחבה טקס מפקד של תנועת הצופים.

המצעד התקיים בשיתוף פעולה של מח' הנוער בעירייה בהנהלת יוסי גמליאל ודודי ויינטרוב האחראי על תנועת הצופים שהודו בסיום התהלוכה למועצת התלמידים, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ומר משה שטרית סגן ומו"מ ראש העיר.
יוסי גמליאל מנהל מח' הנוער: " בתהלוכה היום, ראינו שיתוף פעולה ואיחוד בין תנועות הנוער השונות. מראה מחמם את הלב. חנוכה שמח".
ישר כוח לתלמידים והמארגנים.
חנוכה שמח.







