ראש העיר:
"הערב בשעה 16:00 נפתח כולנו יחד את החג בהדלקת נרות משותפת לעובדי העירייה ולתושבי העיר ברחבת נעימי. 

בואו תיהנו במהלך חג החנוכה ממגוון רחב של אירועים, הופעות והפעלות. לפרטים באתר העירייה. פסטיבל האורות 

בבית שמש חוגגים את חג החנוכה בעיר". 

http://online.anyflip.com/iuri/brge/mobile/index.html