הודיה תהילה חגגה את בת המצווה, יחד עם ילדי ומשפחות נפגעי פעולות איבה, אמש בכותל, בנוכחות נשיא המדינה ראובן ריבלין. 

ארגון פעולות איבה ערך באותו היום טקסי בר מצווה ובת מצווה לילדי המשפחות. 

לימור אמה של הודיה תהילה: 

"תודה רבה לאירגון פעולות איבה על בת מיצוה ובר מיצווה המושקעת שעשיתם ושמחתם את ילדנו ומשפחתנו השכולות בכותל ואצל נשיא המדינה ועל המתנות היקרות שקיבלו הילדים. היה מאוד יפה ומרגש לילדים וההורים" 

מזל טוב להודיה ולמשפחה היקרה! 

תמונה- באישור ההורים.