שלום אדרי: "נדהמתי לקרוא את הודעת דוברות העירייה על ישיבת המליאה "החגיגית" שהתקיימה. אתמול (?)
לטעמי המילה חגיגית - מחייבת!
אם 11 חברי מליאה נעדרו מהישיבה כאות מחאה כל סיעה וסיבותיה - המילה חגיגית רלוונטית?!
מניסיוני הציבורי, אוכל לומר
שמילים יפות וסיסמאות לא יאכלסו את הציבור הכללי בדירות!!
סיעת הליכוד תמשיך להאבק על שכונת נווה שמיר, מהטעם הפשוט שבעשור האחרון בנו בבית שמש רק עבור הציבור החרדי - כעובדה!
נתון מדאיג מעלה כי מדצמבר 2018 עזבו את העיר 3,589 נפש! מסתבר שהמהפך השלטוני שכולם יחלו לו לא הביא מזור..
חוסר איזונים הוא חלק מהמציאות המורכבת איתה כולנו מתמודדים, עליה אנחנו נאבקים ועוד נאבק למען עתיד הצעירים והתושבים שבית שמש עבורם - בית ושורשים בכל מובן!
בשם האחדות המדומה שרועשת מתחת לפני השטח ומרימה ראש בחודשים האחרונים, אנחנו מציעים לכולנו להתכתב עם המציאות ולהתמודד איתה באופן מעשי. מותר לקרוא לילד בשמו - עיר מורכבת, מאתגרת ועדיין רחוקה מלהיות מאוחדת!
תהליך אחדות אמתי הוא תיקון עוולות - לבנות בתים ומתן פתרונות עבור הציבור הכללי! בברכת שבת שלום".






