בשבוע הבא ביום חמישי במסגרת חגיגות החנוכה, תגיע לביתר ובית שמש ניידת של חב"ד לשמח את התושבים. הניידת תסובב ברחבי העיר ותנגן שירי חנוכה לעוברים והשבים על מנת להפיץ את רוח החג. כל זה קורה במסגרת פרויקט חנוכה של ארגון ניידות חב"ד המתקיים זו השנה ה-26,  אשר במהלכו יוצאת שיירה ארוכה המכונה "שיירת האור" של  שבע ניידות חב"ד אחת אחרי השניה שמקיפות את כל הארץ.

הרב דוד נחשון, יו"ר ארגון ניידות חב"ד: "כמיטב המסורת אנו מקיימים את מבצע השיירות זו השנה ה- 26 על פי הוראתו של הרבי מלובביץ מלך המשיח על מנת לשמח את עם ישראל ברחבי הארץ."