במסגרת ביקורה של המשלחת בארץ, היא הגיעה יחד עם צוות קופ"ח Clalit כללית אל מרפאת טרם בית שמש בכדי להתרשם מהפעילות הרפואית במקום.
חברי המשחת התרשמו מאופן הפעילות של צוות טרם, מהמקצועיות, השירות וההתנהלות.
מטרם נמסר : "כבוד הוא לנו להיות חלק מתכנית בינלאומית שכזו".
ישר כוח!
תמונה באדיבות טרם.






