השתיים נפגשו בלשכתה של ח"כ שטרית ושוחחו על תרומתה של דליה לעיצוב משנתה החינוכית של ח"כ שטרית. במהלך הפגישה, העניקה ח"כ שטרית מכתב תודה וביקשה להודות לדליה על תרומתה לחינוך דור העתיד בעיר.
כמו כן, במסגרת חגיגות יום המורה בכנסת, ח"כ שטרית הנחתה שולחן עגול בנושא: "מורים יזמים ויזמות מורים". בשולחן הציגו שלושה אנשי חינוך יוזמה מיוחדת בבית ספרם. ח"כ שטרית ציינה בדף הפייסבוק שלה: "מרגש להוביל יום שכזה, שכולו מתעסק בחשיבותו של המורה וברצון להגיע ללב התלמידים. תודה לכם אנשי חינוך מדהימים על היום הזה".






