ברחוב שופץ וחודש סלילת מעבר, תאורה חדישה, ומגרש חנייה ל- 45 רכבים לרווחת תושבי השכונה, הכולל שני מעברים, גיזום וניקיון המתחם שישנה את פניו מקצה אל קצה!
הפרויקט בעיצומו ותושבי השכונה והעוברים בו יוכלו ליהנות בעוד כחודשיים ממתחם מואר ויפה כולל חנייה מונגשת ופרקטית.
שלום אדרי: "אני שמח על הפרויקט, כאמור שכונה זו היא אחת השכונות הוותיקות של העיר, בה עוברים תלמידים רבים מבתי הספר והגנים הסמוכים והיא משמשת תושבים רבים מלבד תושבי השכונה. פרוייקט שהיה מחוייב המציאות מזה שנים.
אני מודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס ממונה הפרויקטים בעיר הוותיקה."
נמשיך לעדכן על הפרויקטים ברחבי העיר.





