בהתאם לכך משרד התחבורה מודיע כי החל מיום שלישי, ה-17.12.19, י״ט בכסליו, יבוצע תיקון בקווי 12 א׳ ובשעות הבוקר ייכנסו רוב הנסיעות לנחל עין גדי ולאורך כל היום ייכנס הקו לסירוגין בתדירות של לפחות אחת לחצי שעה.
פורסם בתאריך: 11/12/2019 14:03
בהתאם לכך משרד התחבורה מודיע כי החל מיום שלישי, ה-17.12.19, י״ט בכסליו, יבוצע תיקון בקווי 12 א׳ ובשעות הבוקר ייכנסו רוב הנסיעות לנחל עין גדי ולאורך כל היום ייכנס הקו לסירוגין בתדירות של לפחות אחת לחצי שעה.