"לפני כשנה מייד לאחר הבחירות קראתי לכל חברי מועצת העיר מהסיעות החרדיות להכנס לקואליציה העירונית, ע"מ לשמר את הישגי העבר ולפעול יחד כחטיבה אחת למען העיר בית שמש המתפתחת, החייבת איחוד כוחות מכלל המפלגות הארציות להצלחת העיר. במהלך השנה נערכו מספר דיונים וישיבות בהשתתפותי להבשלת מהלך ההצטרפות, ואני שמח שכעת בס"ד הצלחנו לגבש הסכם מצויין עם השגים רבים לתנועת ש״ס המקומית״.
הודות ותודות ליו"ר התנועה שר הפנים הפריפריה הנגב והגליל הרב אריה דרעי הי"ו ולמנכ"ל התנועה הרב חיים ביטון הי"ו, שפעלו בכוחם הגדול להישגים נפלאים למען כלל תושבי העיר ומוסדות החינוך הדת והחסד.
ברכת הדרך לחברים היקרים חברי מועצת העיר ה"ה ישראל רמתי הי"ו, ה"ה יגאל חדד הי"ו, ה"ה יצחק אלמליח הי"ו. יהי רצון שתזכו לקדש שם שמיים בעשייתכם הברוכה למען התושבים, וברכת גדולי ישראל ובראשם *מרן ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שליט"א נשיא מועצת חכמי התורה* וברכת רבני העיר והתנועה ילוו אתכם אמן״.






