על-פי ההסכם שנחתם ישמשו נציגי ש״ס בתפקידים עירוניים מרכזיים ויטלו חלק פעיל בניהול העיריה ואגפיה.
לרשות סיעת ש״ס העירונית יועמדו התיקים: מינהלת מבני דת, מורשת מן המזרח, יו”ר ועדת מכרזים, משנה לרה”ע, חברות בכל הוועדות העירוניות.
כמו-כן סוכם על הקמת וועדה עירונית למניעת אפליית תלמידים במוסדות חינוך בעיר. וכן על פעילות משותפת של ראש העירייה ונציגי ש״ס להקמת מרכז מורשת המזרח בעיר בית שמש.
ראש העיר דר' עליזה בלוך: ״אנו סוגרים כאן מעגל חשוב בו ש״ס מצטרפת לקואליציה, מהלך שיוסיף כוח משמעותי לפעילות העיריה בשביל ולמען תושבי העיר. אני גאה על צירוף סיעת ש״ס ורואה בכך זכות מיוחדת, כחלק מהטוב המשותף בעיר, הובלה לאחדות ותקווה לתושבים. ברצוני להודות למנהיג ש״ס שר הפנים, והפריפריה אריה מכלוף דרעי, למנכ”ל שס חיים ביטון, ולנציגי ש״ס היקרים יגאל חדד, ישראל רמתי ויצחק אלמליח, על שיתוף פעולה ישיר ומכובד למען כלל תושבי העיר ולטובת העשייה המשותפת והמשך הובלת הישגים למען העיר״.
נציג ש"ס מר ישראל רמתי: "אני מודה מקרב לב ליו"ר הסיעה מר אריה דרעי שפעל רבות במהלך השנה למען כניסתנו לקואליציה".
קרדיט תמונה: רווח הפקות






