תגובת סיעת הליכוד לישיבת הועדה לתכנון ובנייה:

"רה"ע, יו"ר הועדה, הייתה אמורה לנהל את הישיבה, ובחרה להיעדר ממנה. 

בהצבעה מפתיעה ביקש חבר המועצה ומחזיק התיק שמעון גולדברג לנהל במקומה את הישיבה.

כאות מחאה ארבעת חברי סיעת הליכוד יצאנו מהועדה. 

אי אפשר לעבור לסדר היום על ההשתוללות של המפלגות החרדיות, מי שאמורים להיות השותפים הקואליציונים, סביב מה שאמור להיות פרויקט הדגל של הציבור הציוני בעיר.

 זה לא סוד שמימוש התכנית היא הדבר העיקרי שהנהלת העיר צריכה להוביל.

הציבור הציוני דורש שכונה גדולה המתאימה לצרכיו ולהתפתחות הטבעית של העיר.

זו לא פריבילגיה, זה תנאי בסיסי. מופעלים עלינו לחצים כבדים מצד פעילי המפלגה לנטוש את הקואליציה אם צעד שכזה אינו יכול לבוא לידי מימוש דווקא היום. 

סיעת הליכוד תשקול כל צעד שידרש בכובד ראש ורק למטרת ורווחת תושבי העיר".