ראש העיר: "בכל שנה נולדים בבית שמש כ-4,300 תינוקות ולאמהות הטריות מגיע להתפנק ולהתחזק כמה ימים בבית החלמה איכותי וחדש, אשר ייתן מענה לאם ולתינוק הקטן, מול הנופים המדהימים שיש רק לעיר שלנו. אני מודה לחבר המועצה הממונה על התיירות, צבי ווליצקי".
פורסם בתאריך: 05/12/2019 08:37
ראש העיר: "בכל שנה נולדים בבית שמש כ-4,300 תינוקות ולאמהות הטריות מגיע להתפנק ולהתחזק כמה ימים בבית החלמה איכותי וחדש, אשר ייתן מענה לאם ולתינוק הקטן, מול הנופים המדהימים שיש רק לעיר שלנו. אני מודה לחבר המועצה הממונה על התיירות, צבי ווליצקי".