ראש העיר דר' עליזה בלוך, על ישיבת המליאה: "עבורי ועבור העיר כולה, זה היה כבוד גדול לארח את המליאה המורכבת מרבנים, מזכ"לים לשעבר ואישי ציבור מהציונות הדתית ושמחתי לראות את כל חברי המליאה שהגיעו מכל רחבי הארץ ואת חבר המועצה, ניסים בריח.
אצלנו בעיר יש ארבעה סניפים וכ- 760 בני נוער הפעילים בבני עקיבא, בני נוער המשלבים את עולמם הרוחני עם פעילות למען החברה, עשיית חסד ופיתוח מנהיגות לנוער. השנה אף פתחנו מכינה של בני עקיבא. 
לתנועת הנוער בעיר יש חשיבות רבה במעורבות חברתית והקניית ערכים, בפעילויות משמעותיות למען החברה ובעשיית שליחות. 
האתגר הגדול שלנו הוא איך נצליח להשפיע על המציאות שלנו בעיר ואני רואה בבני עקיבא בפרט ובתנועות הנוער בכלל, אמצעי חשוב ומהותי בהשפעה על הטוב המשותף. 
הזמנתי את הנהלת בני עקיבא להעמיק את פעילויותיהם ברחבי העיר ואף להקים גרעין בוגר של תנועת בני עקיבא.
רק באמצעות תעוזה ונחישות, נצליח לעשות את החברה שלנו טובה ומשמעותית יותר.
היום נבחר השם של השבט החדש, נשאר במתח עד מוצאי שבת".

תמונה: דוברות עיריית בית שמש