ראש העיר: "חנכנו השבוע את כיכר האליפסה בצומת ביג ושער העיר בטקס מרגש לזכרו של עמרם לוק ז״ל.
עמרם היה ראש מועצת בית שמש לשעבר ומבוני העיר בית שמש ומייסדיה.
התרגשתי לעמוד בפני בני משפחתו, חברי כנסת, חברי מועצה ומכובדי העיר ולהוקיר את פועלו ותרומתו רבת השנים עבור בית שמש. זו הדרך שלנו לומר תודה לבוני העיר שלנו.
בית שמש קראה לכיכר מרכזית לאדם שמרכז חייו ועשייתו היתה למען העיר בית שמש, אדם שחינך לצניעות, לעשייה ולאהבת הארץ. אדם ששמר על המסורת והוקיר אותה וידע לשלב את עשייתו הציבורית בשילוב חיזוק ערכי המסורת.
נמשיך להנציח ולזכור גיבורי תרבות וגיבורי עשייה".





