ארבעה פצועים טופלו על ידי חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש בתאונת דרכים עם מעורבות שני כלי רכב בצומת הכניסה למושב ישעי על כביש 38. 
לאחר הטיפול הראשוני בשטח הם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם מוגדר קל.

תמונה: איחוד והצלה.