הטקס התקיים במעמד משפחת לוק המורחבת, רעייתו ניקול, ילדיה ונכדיו. רה"ע עליזה בלוך, ח"כ עמיר פרץ יו"ר מפלגת עבודה- גשר, ח"כ משה אבוטבול, סגני רה"ע משה שטרית ורינה הולנדר, וותיקים העיר ומייסדיה.
שלום אדרי, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד שנבצר ממנו להגיע בשל התחייבות משפחתית אמר: "המחווה וההוקרה לקרוא את שם הכיכר המרכזית בכניסה לעיר ע"ש עמרם לוק ז"ל שכיהן כראש המועצה בין השנים 1967 - 1978, מלמד על זכויותיו הרבות בתרומתו לעיר המתהווה בשנותיה הראשונות.
בקדנציה החולפת, חיים הרוש מנכ"ל החברה הכלכלית העלה בפניי את הרעיון לקרוא את שם הכיכר ע"ש עמרם, המלצתי בחום לראש העיר בדימוס משה אבוטבול והפכנו את הרעיון
הלכה למעשה עד למעמד חניכת הכיכר היום.
אני מודה למשה אבוטבול, לעליזה בלוך רה"ע, לשאול פוקס ולעובדי מח' שפ"ע.
ולגב' ניקול לוק, ילדיה, דוד לוק ומשפחת לוק המורחבת, תודה על המורשת המכובדת שהשאיר לנו עמרם כראש מועצה וכאיש ערכי ואוהב אדם.
מאחל לכם בריאות ואריכות ימים."





