מליאת מועצת העיר נפתחה במתן אות הוקרה לחובשת ולמתנדבת איחוד הצלה, אתי פרץ. פרץ מראה חוזקה נשית, יוצאת בשעות הלילה המאוחרות כדי לעזור לתושבים ולנשים יולדות. פרץ יילדה 5 נשים בביתן ומתרגשת בכל יום מחדש מלהתנדב באיחוד הצלה למען תושבי העיר.
ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך לגב' אתי פרץ: "אני גאה בך ומודה לך ולכל הנשים אשר יוצאות להתנדב ממקום של עוצמה. זה לא ברור מאליו שמקפיצים מהבית באמצע הלילה בשביל להתנדב למען האחר. את אישה חזקה שמובילה שינוי".
ישר כוח לאתי ולכל המתנדבים.
קרדיט צילום: דוברות העירייה.





