החוגגים האזינו להרצאה על מנהגי ומשמעות החג ליהודי אתיופיה והתכבדו במאכלים מסורתיים.
הפעילות התקיימה במסגרת שיתוף פעולה עם מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק נוער מר משה שטרית ומרכז קהילתי מאירהוף ומנהל המתנס מר איציק מהודר.
חג הסיגד- הוא אחד מחגי ומועדי ביתא ישראל. החג חל חמישים יום אחרי יום הכיפורים (הנקרא אסתרי), בתאריך כ"ט בחשוון. הסיגד הוא יום של צום, טהרה והתחדשות, במרכזו טקס חידוש הברית בין העם לאל והוא כולל קריאת קטעים מן המצהף קדוס (ספרי הקודש של קהילת ביתא ישראל) וברכות ותפילות לגאולה. הטקס נערך בראש הר גבוה, כסמל למעמד הר סיני, ומנהלים אותו כהני הקהילה. [מקור: ויקיפדיה]





