ראש העיר דר עליזה בלוך, על ביקורה היום בארומה: "בביקור שקיימנו היום במפעלי ארומה בבית שמש, שמחנו לשמוע על תכניות הפיתוח של המפעלים, שעתידים להתרחב משמעותית ולקלוט עוד עשרות עובדים בשנים הקרובות. 
בשורה משמעותית היא שמטה החברה עובר לעיר שלנו כבר בחודשים הקרובים. 
כחלק מהרחבת המפעלים ייבנה גם מרכז מבקרים, שיאפשר לתושבי העיר ולמבקרים הצצה לתעשייה הישראלית במלוא תפארתה, כאן בבית שמש.
אני מודה לחבר המועצה הממונה על תעשיה, תעסוקה ומסחר, ישראל מנדלסון".