על היוזמה מחממת הלב, אחראית מנהלת בית הספר תפנית- אורנה מועלם, יחד עם הצוות החינוכי- יריב, רונית ואילנית.
אורנה מנהלת ביה"ס: "התלמידים שמחים ומתרגשים בכל פעם מחדש, להגיש לחיילינו היקרים קפה ומאפה ולחמם את ליבם בדרכם לבסיס בשעות הבוקר. חלק מהתלמידים אף מתעניינים בשירותם הצבאי של החיילים, שואלים אותם שאלות ושואפים להתגייס ליחידות הללו".
ישר כוח לתלמידים, לאורנה ולצוות שפועלים כמובן בהתנדבות מלאה במחווה מחממת הלב.

תמונות באדיבות ביה"ס ובאישור ההורים.






