ניידת חיסונים תגיע לגני העיר בימים ראשון ושני: 

*היום* יום ראשון, כו' חשוון (24/11):         
15:30-17:00 בפארק המרכזי ברמה ג'1
17:00-18:30 בפארק ירמות רמה ג'2

*מחר* יום שני, כז' חשוון (25/11) :            
15:30-17:00 רמה א' גינה בנחל איילון  
17:00-18:30 בפארק הגפן [גינת התפוח] בעיר

*יש להצטייד בכרטיס מכבי / תעודה מזהה*

מידע ותמונה באדיבות: מנהל מרחב בית שמש מכבי- אליק סטפנסקי